Zaštita korisnika poštanskih usluga
Uloga HAKOM-a
HAKOM pruža informacije i savjete korisnicima te im pomaže u razumijevanju uvjeta i načina pružanja poštanskih usluga s naglaskom na zaštititi od mogućih zlouporaba te rješava sporove između korisnika i davatelja poštanskih usluga
Nadležnost HAKOM-a
HAKOM je nadležan rješavati sporove između korisnika i davatelja poštanskih usluga ako se prigovor odnosi na:
-
gubitak poštanske pošiljke,
-
oštećenje ili umanjenje sadržaja poštanske pošiljke,
-
prekoračenje roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke ili
-
u slučaju kada davatelj poštanskih usluga nije obavio uslugu ili je nije obavio u cijelosti.
Nakon provedenog postupka rješavanja prigovora kod davatelja, a na osnovu prijedloga Povjerenstva za zaštitu prava korisnika, HAKOM donosi odluku i rješenje.
Povjerenstvo za zaštitu prava korisnika je savjetodavno tijelo koje djeluje pri HAKOM-u i u čijem sastavu su imenovani i predstavnici Saveza udruga potrošača.
Odluka HAKOM-a je obvezujuća za davatelja i korisnika, a protiv odluke je moguće pokrenuti upravni spor.
Zastara osporene tražbine ne teče za vrijeme rješavanja spora pred HAKOM-om.
|