PrigovoriPostupak prigovora
HAKOM rješava prigovore putnika na odluke željezničkih putničkih prijevoznika isključivo nakon dovršenog postupka kod prijevoznika, na temelju pisanog zahtjeva za rješavanje spora i pripadajuće dokumentacije. Ako ste putnik i želite podnijeti prigovor protiv odluke željezničkog prijevoznika potrebno je slijediti zakonom utvrđene procedure u slučaju za Vas nepovoljne odluke prijevoznika kako biste mogli pisanim putem podnijeti prigovor HAKOM-u.
Kako se žaliti, kome i kada? 1. FAZA - PRIGOVOR PUTNIKA ŽELJEZNIČKOM PRIJEVOZNIKUKako?PISANI PRIGOVOR s jasno opisanim razlogom prigovoraKome?Željezničkom prijevozniku – HŽ Putničkom prijevozu d.o.o., Zagreb, Strojarska cesta 11Na jedan od niže navedenih načina:
Detaljnije o načinu podnošenja prigovora možete pronaći na poveznici Kada?Putnik treba podnijeti pisani željezničkom prijevozniku u roku od 30 dana od dana saznanja za radnju, postupak ili propuštanje radnje kojima putnik smatra da su povrijeđena njegova prava.Rok rješavanja!
Željeznički prijevoznik dužan je dostaviti pisanu, obrazloženu odluku po prigovoru u roku od 30 dana od dana zaprimanja prigovora koja mora sadržavati uputu o daljnjem postupanju.
U opravdanim slučajevima željeznički prijevoznik može dostaviti obrazloženu odluku unutar roka od tri mjeseca od dana zaprimanja prigovora, uz obvezu prethodnog obavještavanja putnika u roku od 30 dana od dana zaprimanja prigovora. 2. FAZA - PRIGOVOR PUTNIKA POVJERENSTVU ZA REKLAMACIJE PRI PRIJEVOZNIKUKada i kome?
Putnik, u slučaju da nije zadovoljan odlukom željezničkog prijevoznika, može uložiti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača pri željezničkom prijevozniku u roku od 30 dana od dana dostave pisane odluke željezničkog prijevoznika.
Kako?Pisanim putem na adresu HŽ Putnički prijevoz d.o.o., Zagreb, Strojarska 11 s naznakom "Za Povjerenstvo za reklamacije potrošača pri željezničkom prijevozniku".Rok rješavanja!Povjerenstvo za reklamacije potrošača pri željezničkom prijevozniku obvezno je dostaviti pisani odgovor putniku na zaprimljenu reklamaciju u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.
3. FAZA - PRIGOVOR PUTNIKA HAKOM –u
|